26 Ağustos 2013 Pazartesi

Karmaşığım:)))

Bu aralar zaman bana yetmiyor... İyi ki çalışmıyorum bir de çalışsam ne olcak merak ediyorum. Hayat değişik bir hengâme resmen... Hele ki 2,5 yaşında bir cimcimeyle...Allahıma binlerce şükür onu bize gönderdiği için...artık o benim minik arkadaşım karşılıklı muhabbet edip eşimin dedikodusunu bile yapıyoruz... bazen düşünüyorum Betül yokken nasıl geçiyormuş zaman diye:))) ama bunun yanı sıra zaman zaman tükendiğim noktalar olmuyor değil... Süekli oyun oynarsak, parka gidip kuma bulanırsak, ya da canı bebeğini sever ona bakarsak herşey yolunda aksi bir harekette bulunursak o minik prenses bi anda cadıya dönüşebiliyor:)) herşeye rağmen onunla hergün ayrı güzel... 
  Bu aralar kendim için habire plan yapıyorum... İçimde farklı sesler korusu var .. Bi diyorum KPSS ye hazırlanıp göreve başlayım... Artılarını eksilerini düşünce vazgeçiyorum... Bi diyorum bu sene bir kursa gideyim belki sonra yakınımıza bir yere kolej açılır orda çalışmayı denerim.... Bi diyorum açıköğretimden ikinci üniversite okuyayım:)) bi de diyorum evimde oturayım eşimle kızımla mis gibi...küçük bir tuhafiye açmaya yetecek kadar olan yünlerimi bitireyim , örgümü öreyim kitabımı okuyayım...
  Karmaşığım anlayacağınız biliyorum Rabbim bi yerden bi çıkış yolu gösterecek ama ne zaman nasıl ... Beklemede ve duadayım... Karışık bir yazı oldu sanırım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder