16 Ağustos 2013 Cuma

Cibinlikli bir yatak

Hayali gercek oldu....Kendimi bildim bileli hep cibinlikli bir yatak hayal etmiştim ama bir türlü nasip olmamıştı. Düğünüm çok kısa sürede olduğu içinde böyle ayrıntılara ayıracak zamanımız maalesef yoktu . Sonrasındada farklı işler güçlerden bir cibinlik yaptırmamadık. Yeni eve taşınıp biraz düzen oturttuktan sonra artık zamanı geldi dedim:)cibinlik demirini bir demirci ustasına yaptıırdık.Demiri perdeciye götürdüm o da ilk defa böyle birşey yapıyorum diye biraz tedirgin oldu baya uğraştı ve sonunda hayallerimdeki gibi bir cibinliği sahip oldum. Renk konusunda farklı yorumlar alsamda ben beğendim:)))isteyenlere fikir olur belki diye düşündüm... henüz avize ve apliklere karar veremediğimiz için kenarlardaki kabloların kusuruna bakmayın:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder