13 Ağustos 2013 Salı

İyi ki doğmuşum

Bugün benım doğum günüm... Koca bir seneyi daha geride bırakırken yaşanmış tüm sıkıntı ve üzüntüleri de arkamda bırakmayı istiyorum. Hayat bazen üst üste kederlerle büyük bir sınava tabi tutuyor. Bu sene ailecek çok badireler atlattık ama yine de bin şükür halimize... Rabbim ailemi tez zamanda feraha kavuştursun inş....
    Her geçen sene biraz daha değişiyor insan.. Bende değişiyorum bedenen,ruhen, fikren... Mesela  artık hayatımı küçük kızıma göre tanzim ediyorum... Yemekler, gezmeler,ziyaretler hep ona göre ve farkediyorum ki herşey böyle daha bi güzel... Daha bir evcimen oluyorum her geçen sene... Evimde eşimle kızımla geçirdiğim zamanlar daha bi keyifli... Onlar için pasta börek yapmak, pırıl pırıl bir evde yasamak daha huzur verici sanki... Ailemi yine çok özlüyorum o özlem hiç değişmiyor en azından azalmıyor... Ama zamanla kabullenmeye başlıyor insan gurbeti... Herkes yerinde sağlıklı,huzurlu olsun da napalım dünya düzeni...
  Eskisi kadar kitap okuyamamak üzüyor beni, mutlu değilim bu durumdan ... Bir solukta kitap bitirmeyi çok özledim mesela... Kitap, çikolata, kahve keyfinin tadı hala damağımda... En kısa zamanda tekrar yaşamak istiyorum bu lezzeti... Arkadaşlarla koyu muhabbetlerde özlediklerim arasında...gerçekten büyük şehirler yalnızlaştırıyormuş insanları... Eski dostları özlüyorum, yerlerine yenileri de ekleyemiyorum.... Bu sene yeni arkadaşlar bekliyorum hayattan...
   Yapmak istediğim çok şey var aslında her ne kadar dışardan sakinn bir liman gibi görünsem umarım bu yaşım bana istediklerimi yapma olanağı verir... Ama en önemlisi Rabbim sağlık, huzur, mutluluk versin...kötü ayrılıklar yaşatmasın...AMİN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder