11 Eylül 2013 Çarşamba

Buralarda yokken...

Merhaba...
Bu aralar buralara pek uğrayamadım... Misafir trafiğim vardı öncesinde hazırlık, sonrasında toparlanma süreci malum... Bir yandan yavaş yavaş kışa hazırlıklar başladı dolap içleri, yatak yorgan havalandırma işleri derken zaman nasıl geçiyor anlayamıyorum bile...
Bir de bu ara Betülün bir sıkıntısı var ama henüz çözemedim. Tuvalete alışma sürecini çok zorlanmadan atlattığımızı düşünürken bu ara çok sık altına kaçırmaya başladı ve bu durum beni çok üzüyor, düşündürüyor ve yıpratıyor. Kendinden küçük ,bez bağlayan kuzenini gördüğü için etkilenmiş olabilir diye düşünüyorum ama yinede aklıma takılıyor. Sürekli kendimi sorguluyorum. Tüm gün onunlayım, birlikte oyunlar oynuyoruz etkinlikler yapıyoruz, gezip tozuyoruz bi yerde bir eksik mi var yoksa doğal bir süreç mi çözemedim açıkçası umarım en kısa zamanda atlatırız....
Bi de:)) betülün doğumdan beri üzerime yapışıp kalan kilolarımı iyice kafaya taktım nerden baksan şöyle bi 10 kilo vermem lazım hadi ondan geçtim 7-8 bile razıyım. Hayatımda bir ilk listeli bir diyete başladım umarım işe yarar ve bana moral olur....sonucu heyecanla bekliyorum...
Bir sürü yarım işim var bu ara biraz ondan biraz ondan yapıyorum ...:)) biterse hepsi bir bitecek ama ne zaman olacak bu pek bi fikrim yok:))
Oturma odama perde yaptırdım kaneviçe hastası biri olaraktan kaneviceli perdeme bayıldım:)))
Gece gece uyku tutmadı ama sanırım artık yatmalıyım...
Güneş gününüzü aydınlata kadar hayırlı geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder