12 Kasım 2013 Salı

Merak edenlere

Uzun zamandır yazı yazıp paylaşım yapamıyorum. Bayram dönüşü yıka,ütüle,yerleştir döngüsü biter bitmez şiddetli bi başağrısı ile mücadele ettim. Çok zor birkaç gün geçirdim. Ara ara yoklamada çok şükür şimdi daha iyiyim. Derken bu sene kpss maratonuna bende katılmaya karar verdim. Eski günlere dönüp ders çalışıyorum. Minikle biraz zor oluyo ama gayret ediyorum. Fırsat bulduğum anda çalışma odasına kapanıyorum. Bakalım sonuç ne olacak... Onun haricinde malum güneşli günlerin son demleri artık ,güneş ışığını bulduğumuzda hemen parka koşuyoruz Betül oynuyo,biz yürüyüş yapıyoruz güzel oluyo... Aslında yayınlanmayı bekleyen bissürü foto var inş en kısa zamanda hazırlayacağım yeni yazıları...