5 Ekim 2013 Cumartesi

Erken başlayan Bayram tatili

Merhabalar... Uzun zamandır bloğuma ziyaretçi gibi bakıp çıkıyorum çünkü ilk önce yol hazırlıklarına uğraştım. Küçük Hanım bi valiz bize bi valiz hazırladım. Valiz hazırlamak öğrencilik yıllarından beri hep zor gelir ama bu mevsimde hazırlamak ayrı bi zor geldi. Biraz yazlık biraz kışlık biraz mevsimlik derken mini birer gardolap oldu valizler... Evimizi topladık yolluğumuzu hazırladık düştük Bilecik yollarına:)) birkaç gün babaanne dede ziyaretinde bulunduk. Ama hava hep yağışlıydı çayır Çimen gezemedik... Sonra Bandırma'ya gitmek için yola çıktık bilecikten Bandırma'ya gidene kadar 4 mevsimide gördük:) Bandırma'dan kardeşimi alıp Manisa'ya ulaştık şükürler olsun... Burda hava açık güneşli ama soğuk... Buna da şükür artık sonbahar malum... Hasret giderme faslından sonra hediye fasılları başladı:)) anneannesi kızıma" Kupi ile karakter eğitimi" diye bir set almış, bayıldım . 6 kitaptan oluşuyor ve her bir kitapta bir hikaye, bir proje, bir sertifika , Türkçe, fen, sanat ve mutfak etkinliği var.... Çok güzel gercekten bu kitapları hazırlayan arkadaşları tebrik ediyorum... Ve kendilerine dua ediyorum.... Paylaşmak istedim... Artık buralardayım bu arada:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder